גליונות

גליונות דברים

סוגיות חינוך וחברה בחברה החרדית - מרץ 2024

שבר ותמורה - אוקטובר 2023

מוסף לענייני חינוך - פברואר 2023

אי וודאות - אוקטובר 2022

תיגר וציות - דצמבר 2021

על הזיכרון וחבליו - אוקטובר 2020

כבוד - אוקטובר 2019

עומס - נובמבר 2018

סולידריות ואחרים - נובמבר 2017

בריאות וחולי - ינואר 2017

גוף - נובמבר 2015

אחריות - נובמבר 2014

אחרים - אוקטובר 2013

שפה - אוקטובר 2012

זמן - נובמבר 2011

מקום - אוקטובר 2010

איפה הגבול? - נובמבר 2009

אי וודאות - אוקטובר 2008

כללי

תפריט
ראשי
מאמרים

מאפיינים של הוראת אמנות בבתי ספר גבוהים לאמנות כפי שהם עולים מדבריהם – מיקי צדיק

יום ראשון, 18 בנובמבר, 2012

המודל מורה-אמן, מתאפיין בתפיסות ובמהלכים הוראתיים ייחודיים הנובעים מהעיסוק הכפול של אמן בסטודיו ומורה בכיתה. תפיסותיו של המורה-האמן כלפי ההוראה קשורות להיותו אמן פעיל המתחבט בעצמו באופן יומיומי בבעיות ובסוגיות אמנותיות. מאמר זה עוסק בהיבטים של המודל ובמאפייני הוראה בבתי ספר גבוהים לאמנות, כפי שהם עולים בעיקר מתוך ראיונות עם אמנים.

צרו קשר עם מערכת דברים

דברו איתנו

צרו קשר וננחזור אליכם בהקדם.
ניתן גם לשלוח אלינו פנייה למייל: dvarim@oranim.ac.il

מה אתם רוצים לקרוא?