גליונות

גליונות דברים

סוגיות חינוך וחברה בחברה החרדית - מרץ 2024

שבר ותמורה - אוקטובר 2023

מוסף לענייני חינוך - פברואר 2023

אי וודאות - אוקטובר 2022

תיגר וציות - דצמבר 2021

על הזיכרון וחבליו - אוקטובר 2020

כבוד - אוקטובר 2019

עומס - נובמבר 2018

סולידריות ואחרים - נובמבר 2017

בריאות וחולי - ינואר 2017

גוף - נובמבר 2015

אחריות - נובמבר 2014

אחרים - אוקטובר 2013

שפה - אוקטובר 2012

זמן - נובמבר 2011

מקום - אוקטובר 2010

איפה הגבול? - נובמבר 2009

אי וודאות - אוקטובר 2008

כללי

תפריט
ראשי
מאמרים

תוכנית התערבות להפחתת חרדת בחינות בקרב מתבגרים – דיויד קופולוביץ

יום חמישי, 2 באוקטובר, 2008

מטרת המחקר היא לבחון את יעילותה של תוכנית התערבות המשלבת מרכיבים רגשיים והכרתיים-קוגניטיביים, תוך דגש על המרכיב הקוגניטיבי, לשיפור התמודדות עם חרדת בחינות ולהפחתה של רמת חרדת הבחינות בקרב תלמידים מתבגרים בעלי חרדת בחינות הגבוהה מן הממוצע. בנוסף לסבל הרגשי שפרטים חווים מחרדת בחינות, הוכח שהחרדה מחבלת אף בביצועם הקוגניטיבי. הם תופסים מצב מבחן כמאיים באופן אישי ונוטים להגיב בתגובות דאגה ובמחשבות לא רציונאליות המפריעות לביצוע יעיל של המשימה העומדת בפניהם (Zeidner, 1998; Sarason & Sarason, 1990) .

צרו קשר עם מערכת דברים

דברו איתנו

צרו קשר וננחזור אליכם בהקדם.
ניתן גם לשלוח אלינו פנייה למייל: dvarim@oranim.ac.il

מה אתם רוצים לקרוא?