גליונות

גליונות דברים

סוגיות חינוך וחברה בחברה החרדית - מרץ 2024

שבר ותמורה - אוקטובר 2023

מוסף לענייני חינוך - פברואר 2023

אי וודאות - אוקטובר 2022

תיגר וציות - דצמבר 2021

על הזיכרון וחבליו - אוקטובר 2020

כבוד - אוקטובר 2019

עומס - נובמבר 2018

סולידריות ואחרים - נובמבר 2017

בריאות וחולי - ינואר 2017

גוף - נובמבר 2015

אחריות - נובמבר 2014

אחרים - אוקטובר 2013

שפה - אוקטובר 2012

זמן - נובמבר 2011

מקום - אוקטובר 2010

איפה הגבול? - נובמבר 2009

אי וודאות - אוקטובר 2008

כללי

תפריט
ראשי
מאמרים

אפיון סביבה של לימוד מדוגמאות פתורות סטטיות ואינטראקטיביות לבעיות מתמטיות בחדו"א באמצעות גישת העומס הקוגניטיבי בלמידה ותאוריית ה-APOS – תקוה עובדיה

יום שני, 12 בנובמבר, 2018

הוראה ראויה היא כזו שלוקחת בחשבון את תכונותיו ומגבלותיו של מבנה התודעה האנושי, קרי האופן שבו אנו חושבים ומעבדים מידע. סוולר, חלוץ המחקר בתחום העומס הקוגניטיבי הגדיר את תאוריית העומס הקוגניטיבי בלמידה כעוסקת בעיצוב למידה שמטרתה לאפשר רכישת ידע בסביבות למידה מותאמות על-ידי הורדת העומס הקוגניטיבי הלא רצוי ושאינו הכרחי ללומד. העיקרון המרכזי עליו סוולר משתית את התאוריה מתבסס על רעיון הברירה הטבעית – "החזק תמיד ישרוד".

צרו קשר עם מערכת דברים

דברו איתנו

צרו קשר וננחזור אליכם בהקדם.
ניתן גם לשלוח אלינו פנייה למייל: dvarim@oranim.ac.il

מה אתם רוצים לקרוא?